Ljeto je skoro prošlo ali ljetne impresije ne bi trebale ostati nedorečene. Apartmani Pauk u Pakoštanama blizu Zadra važe za savršen izbor za porodice sa djecom a u to smo se krajem avgusta i sami uvijerili.

Već prije nekoliko godina sam pokušavala rezervisati ove apartmane ali bezuspješno jer su uvijek bili zauzeti. Ove godine smo išli na last minute opciju i slučajno smo dobili zadnji prazan apartman. Kada sam gledala slike na internetu, više stvari je bilo zaista impresivnih- od samih prelijepih enterijera apartman (što je jako rijetko kada se radi o privatnom smještaju), dječijeg igrališta u dvorištu do blizine plaže koja je bukvalno ispred vrata…posljedično i mišljenja gostiju na portalima za putovanja su bila impresivna. Odluka nije bila teška!

I treba reći da i u prirodi sve izgleda impresivno kao i na slikama. Naš apartman je bio prelijep, kombinacija toplih tonova sa malim morskim detaljima, svom mogućom opremom u kuhinji…kada udjete u kuhinju, kroz prelijepu bijelu zavjesu (jer je kuhinja ustvari ulazna prostorija) prvo što osjetite je miris čistog veša. A mene to uvijek kupi kada je u pitanju privatni smještaj jer znate i sami da nije uvijek sve uzorno čisto na odmorima… Pored otvorene kuhinje, gdje vam privatnost osigurava zavjesa, na raspologanju imate i sobu i kupatilo sa klasičnim vratima.

Vlasnik je jako ljubazan i jako se trudi da se osjećate što prijatnije. Za dobrodošlicu smo dobili bokalčić lokalne rakije i mezu u obliku soljenih sardinica sa sirom u maslinovom ulju. Vlasnik je aktivan i u animaciji turista pa tako na ponudi imate mogućnost obilazka okolnih otoka, iznajmljivanja pedalina ili motornog brodića. Povremeno nudi i ribu sa roštilja…zaista impresivno!

Mi smo došli samo na tri dana pa nismo imali vremena za neke posebne aktivnosti ali smo se prijavili za riblju večeru i zaista je bila posebna. Jedna od boljih koje smo jeli.Preporučujem!

Ako ste poput nas tip koji voli imati plažu u blizini i ne voli provoditi cijele dane na plaži onda je ovo mjesto savršen izbor. Plaža je bukvalno ispred vrata. Kao gost imate pravo na besplatne ležaljke pa ih možete već ujutro postaviti na plažu, uz more a u plivanju uživati po želji. Voda je kristalno čista a plaža i dubina vode na početku primjerena za djecu. Kada vam plaža dosadi možete ići kuhati ručak ili uživati na terasi dok se djeca igraju na igralištu u dvorištu.

Cijelo dvorište je prilagodjeno djeci. Igrala su svugdje  i ne morate žuriti da pospremate ako dijete negdje nešto ostavi jer je vlasnik jako tolerantan. Ovdje su djeca gazde. Osim igrala po cijelom dvorištu su postavljeni i stolovi sa stolicama, roštilji i ležaljke za odrasle. Iduću sezonu vlasnik planira izgradnju kućice na drvetu!

Apartmani su jako blizu centru ovog seoceta gdje imate sve što vam je potrebno za odmor…supermarket, pekaru, suvenir trgovine, restorane i barove. Pakoštane je zaista prelijepo mjestašce i ako ustanete u zoru, iskusićete i njegovo prelijepo buđenje…mir i tišinu, izlazak sunca i uživati u zvukovima mora koje udara u stijene.

Mi se rijetko vraćamo na isto mjesto kada se radi o odmoru, mada je bilo dosta odmora koji su nam se svidjeli. Ovaj put sam zaboravila Zarin ogrtač, tako da ću morati…a možda sam i namjerno heh… Preporučujem da se sjetite ovog mjesta kada iduće godine budete razmišljali kuda na odmor. Ali požurite sa rezervacijom, jako brzo je sve rezervisano…ili čekajte zadnju minutu kao mi i nadajte se srećnoj slučajnosti. Više slika možete vidjeti na njihovoj Facebook stranici.